راه اندازی تالار گفتگو و طراحی مدل بهروری کارآمد در بیمه ایران



مدیر عامل بیمه ایران با تٱکید بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان و حتی نمایندگان شرکت، از راه اندازی تالار گفتگو در بیمه ایران و فراهم کردن امکان ارائه نظرات و مشارکت همکاران در رابطه با تمامی مسائل شرکت خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، در بازدید ازشعبه مرکزی بیمه ایران در استان قم، با بیان این مطلب در دیدار با همکاران شعب این استان، طی سخنانی تداوم این بازدیدها با شکل و فرم جدیدتر را از برنامه های جدی و مستمر خود خواند و بر اهمیت شبکه نمایندگان به عنوان پیش قراولان حرکت رو به پیشرفت شرکت تاکید کرد. وی، در ادامه با قدردانی از تلاش ها و اقدامات ارزنده آقایان بختیاری مدیر عامل پیشین، تاجدار رییس هیات مدیره سابق و فراشیانی معاون حقوقی شرکت که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، خواستار کم شدن فاصله مدیران و کارکنان شد و افزود: باید اجازه دهیم همکاران و مردم راحت حرفشان را به ما بزنندو حرف آنان را بشنویم. راه اندازی تالار گفتگو و ایجاد شرایط و امکان تبادل نظر مستقیم و بدون محدودیت و بی واسطه با مشارکت همکاران می تواند گامی بزرگ و موثر در نیل به اهداف متعالی شرکت باشد. مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران، اضافه کرد: باید بزودی در هر استانی، متولیان امور بیمه ایران در شعبه مرکزی، راه اندازی چنین تالاری را بسرعت برنامه ریزی و اجرایی کنند تا همه همکاران، بیمه گزاران و هموطنان در این فضا شرکت و مشارکت داشته باشند. شریفی، در ادامه با تاکید بر اینکه ما در پی فروش باکیفیت هستیم نه بدنبال گرفتن پرتفو از هر طریقی و به هر قیمتی، گفت: ما به دنبال طراحی مدل بهره وری جدید و کارآمدی در بیمه ایران هستیم که بر اساس آن به افراد به عنوان سرمایه انسانی شرکت هم امتیاز بدهیم نه فقط به واحد ذی ربط. مدیرعامل بیمه ایران سپس عملکرد و آمار شعب استان قم را خوب ارزیابی و اضافه کرد: با این حال، ظرفیت استان قم برای دستیابی بیمه ایران به شاخص های مطلوبتر بیمه گری در استان ببشتر است. لذا باید همگی، از جمله نمایندگان پر تلاش شرکت در این زمینه همت بیشتری داشته باشند. وی با اشاره به اینکه استارتاپ های فعال در حوزه بیمه شاید تهدیدی برای نمایندگان محسوب می شدند، ولی این تهدید باید تبدیل به فرصت و ارتقای سطح بیمه گری از سنتی به مدرن و به روز شود. وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان کم کار اگر نتوانند خود را به روز و همراه کنند، باید از بدنه بیمه ایران جدا شوند، افزود: رتبه بندی نمایندگان شرکت با جدیت در حال انجام و پیگیری است و چاره‌ای نداریم که خودرا به روز کنیم. مدیر عامل بیمه ایران در پایان بار دیگر از زحمات همه همکاران و نمایندگان و مدیران قبلی بیمه ایران تشکر کرد. بنا به این گزارش زیارت حرم حضرت معصومه(س), بازدید از ساختمان شعبه مرکزی استان و همچنین ساختمان  مرکزی در حال احداث شرکت و بازدید از پایانه خسارت استان از دیگر برنامه های مدیر عامل و هیات همراه در سفر به استان قم بود. در این سفر، کارگروه رسیدگی به مشکلات کارکنان استان با حضور دکتر خدامی معاونت هماهنگی استان ها ، شعب و نمایندگی ها، و آقای افخمی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و هیات همراه تسکیل شد. دیدار با مدیرکل و کارکنان استان ،جمعی از نمایندگان انجمن صنفی و تعدادی از همکاران بازنشسته از جمله برنامه‌های اجرا شده در این سفر بود.  
پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹



منبع : سایت بیمه ایران

لینک خبر : راه اندازی تالار گفتگو و طراحی مدل بهروری کارآمد در بیمه ایران